Bytteregler – Julen 2024: Varer købt i perioden 01.10.2024 til 31.12.2024 kan byttes til og med den 20.01.2025
Fra 1.august 2020, vil vi sige farvel til papir følgeseddelen og returseddelen som en del af vores bestræbelser på at reducere vores CO2-aftryk. Du kan altid logge ind under “Min Konto” online og se alle de information du har bruge for. Læs mere her.
Levering
Vi leverer kun til adresser i Danmark og sender ikke til Færøerne og Grønland.
Normalt tager det 3 – 5 hverdage (mandag til fredag) før du kan afhente pakken fra GLS PakkeShop / PostNord MyCollect eller modtager pakken med posten (GLS Privat / PostNord MyHome). Vi sender alle ordrer i løbet af 2-4 hverdage, efter at bestillingen er afgivet. Du modtager derfor typisk din ordre inden for 4 hverdage, ofte allerede efter 3 hverdage.
Ordrer modtaget fredag efter kl. 12, bliver sendt den følgende mandag.
Ordrer modtaget i weekenden (fredag efter kl. 12 – søndag) og på helligdage sendes altid førstkommende hverdag.
Du modtager en e-mail, når din vare forlader vores lager. Denne e-mail indeholder også et trackingnummer, så du kan følge pakken online.
Vi leverer med GLS og PostNord. Du vil også modtage en sms eller email når pakken er klar til afhentning fra din foretrukne PakkeShop/MyPack Collect eller fra den PakkeShop/MyPack Collect som er nærmest til din adresse. Du skal hente din pakke fra PakkeShop / MyPack Collect indenfor tidsfristen som anvist på mail / SMS advisering du modtaget fra enten os eller GLS / PostNord. Læs mere om uafhentede /nægtede pakker her.
Du kan også vælge GLS/PostNord omdeling til privat hvor GLS/PostNord vil sende pakken direkt til din adresse. Hvis du ikke er hjemme, når GLS/PostNord leverer din pakke, kører chaufføren den til en PakkeShop/MyPack Collect i nærheden. Chaufføren efterlader et kort med pakkens nummer, navn og adresse, hvor du kan hente pakken. Hvis GLS/PostNord har din mailadresse og dit mobilnummer, så sender dem også information om PakkeShop/MyPack Collect.
Find din PakkeShop på GLS hjemmeside her.
Find din PostNord MyPack Collect her
Se GLS helligdage lukkedage her.
Se PostNords daglige drift
Se PostNords julens tidsfrister her.
Under højsæson eller ved høj belastning kan vi have længere leveringstider. Har du ikke modtaget varen senest 10 dage efter forsendelsesbekræftelsesmailen, bedes du kontakte vores kundeservice ved at sende en e-mail til support@minegadgets.dk eller ringe på 51 91 55 06.
GLS PakkeShop | 3-5 hverdage til den nærmeste PakkeShop | |
GLS Omdeling til privat | 3-5 hverdage til din adresse | 61kr |
PostNord MyPack Home | 3-5 hverdage til din adresse | 68kr |
PostNord MyPack Collect | 3-5 hverdage til det nærmeste posthus | 49kr |
Fri fragt til GLS PakkeShop ved køb over 499kr.
Fri fragt til din adresse ved køb over 999kr.
Du vil modtage en sms når pakken er klar til afhentning eller på vej til dig. Vær ekstra nøjagtig med at fylde i korrekt telefonnummer ved bestilling.
Medmindre andet er aftalt (fx i forbindelse med reservation af produkter, der ikke er på lager), du vil blive opdateret med det forventede leveringsdato via e-mail efter Minegadgets.dk har bekræftet ordren skriftligt gennem ordrebekræftelsen.
Har du ikke modtaget denne mail indenfor 7 hverdage, beder vi dig kontakte vores kundeservice. Den forventede leveringstid fremgår på ordrebekræftelsen, ved checkout kassen og/eller på den aktuelle vareside på hjemmesiden. Medmindre andet er udtrykkeligt aftalt, og hvis en levering er forsinket mere end 30 hverdage, og dette ikke er forårsaget af dig som kunde, er du berettiget til at annullere købsordren.
Hvis din pakke skal opsamles på et bestemt leveringssted, skal du gøre dette inden for det tidsrum angivet på meddelelsen. Pakker skal normalt afhentes personligt med gyldig identifikation og ordrenummer. Du vil modtage en leveringsmeddelelse, der angiver, hvor og hvornår pakken skal hentes eller modtages. Meddelelsen kan være sendt som e-mail, almindelig post eller via telefon eller sms, hvis du har oplyst et mobilnummer.
Minegadgets.dk er berettiget til at opkræve dig et gebyr på minimum 99 kroner, hvis pakken ikke afhentes.
Kontakt support@minegadgets.dk hvis du vil annullere din restordre, hvis du har spørgsmål angående leveringstid eller lignende.
Vi har desværre ikke en fysisk butik og derfor sker alle bestillinger/handler online. Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at hente din ordre efter aftale i Århus området.
Retur
Du kan bytte julegaver frem til 20. januar 2025.
Du har altid fortrydelsesret i 14 dage ifølge den gældende konsumentbeskyttelseslov. Dette betyder at du som kunde har rettighed til at fortryde dit køb gennem at meddele Minegadgets.dk dette indenfor 14 dage fra den dag du eller leveringsfirmaet har modtaget den bestilte vare (fortrydelsesfrist). Varen skal sendes retur indenfor 14 dage fra den dato du har meddelt Minegadgets.dk at du har benyttet din fortrydelsesret. Varen skal sendes vel emballageret, i fin stand og i originalkarton. For mere information om din fortrydelsesret, se vores almene betingelser som du finder her.
Returproces
1. Kontakt os venligst hvis du ønsker at returnere din ordre til support@minegadgets.dk (Beklager ulejligheden. Vi har oplevet at vores returlabel blev brugt af kunder fra andre webshop)
2. Din returlabel kommer herefter i pdf via email. Du skal blot printe og sætte lablen på pakken og indlevere den i nærmeste GLS PakkeShop.
3. Send pakken retur til Minegadgets.dk. Husk at gemme kvitteringen indtil vi har registreret din retur.
4. Når vi har modtaget samt behandlet din retur giver vi dig besked via mail angående dette. Vi laver efterfølgende en tilbagebetaling til dig.
Alle returvarer sendes til:
Minegadgets.dk
c/o Riparos
Stenaldervej 61, 1.tv
8220 Brabrand
Vedlæg en kopi af din kvittering og husk at skrive afsender på din pakke. Vi anbefaler altid at returpakker sendes med tracking, da Minegadgets.dk ikke står til ansvar for ikke indleveret pakker og konvolutter.
ALLE RETURPAKKER SKAL SENDES TIL OVENSTÅENDE ADRESSE.
Bytte
1. Kontakt os venligst hvis du ønsker at bytte din ordre til support@minegadgets.dk (Beklager ulejligheden. Vi har oplevet at vores returlabel blev brugt af kunder fra andre webshops)
2. Din returlabel kommer herefter i pdf via email. Du skal blot printe og sætte lablen på pakken og indlevere den i nærmeste GLS PakkeShop.
3. Send pakken retur til Minegadgets.dk. Husk at gemme kvitteringen indtil vi har registreret din retur.
4. Lav en ny bestilling på det som du vil bytte til.
5. Når vi har modtaget samt behandlet din retur giver vi dig besked via mail angående dette.
Alle byttevarer sendes til:
Minegadgets.dk
c/o Riparos
Stenaldervej 61, 1.tv
8220 Brabrand
Vedlæg en kopi af din kvittering og husk at skrive afsender på din pakke.
Vi anbefaler altid at returpakker sendes med tracking, da Minegadgets.dk ikke står til ansvar for ikke indleveret pakker og konvolutter.
ALLE RETURPAKKER SKAL AFLEVERES TIL OVENSTÅENDE ADRESSE.
Betalingskort/kreditkort
Hvis du har betalt med betalingskort/kreditkort laver vi automatisk en tilbagebetaling til den konto som kortet tilhører i forbindelse med din oprindelige ordre. Det tager normalt 1-5 bankdage.
Rabat & Gavekort
Har du betalt med rabatkode eller gavekort og vælger at returnere så bliver saldoen på din rabatkode eller gavekort genoprettet indenfor 48 timer efter at din retur er registreret forudsat at rabatkoden/gavekortet stadigvæk er gyldigt.
Rabatkoden kan ikke kombineres med andre kampagner eller gaver og kan heller ikke anvendes på varer, der er nedsat i forvejen.
Salg af gavekortet foregår kun på denne webshop minegadgets.dk og ikke 3.part og lignende.
Reklamation
Hvis vi leverer en forkert vare til dig skal du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt. Ved reklamation af defekt vare skal du kontakte kundeservice. Vi betaler naturligvis returporto ved forkert levering samt ved godkendt reklamation.
Ved reklamation laves en grundig undersøgelse af varen, i visse tilfælde sender vi reklamationen videre til leverandøren for udredning.
Uafhentede / nægtede pakker
Hvis vi modtager en pakke som ikke er blevet afhentet hos posten forbeholder vi os rettigheden til at opkræve dig minimum 99 DKK for de omkostninger som opstår ved en sådan retur samt håndtering. PostNord og GLS har desværre et højt returgebyr for uafhentede pakker. Hvis du ønsker at returnere eller fortryde dit køb, skal du kontakte os og hente din pakke stadigvæk. En uafhentede eller nægtede pakke betyder ikke at du ønsker at returnere eller fortryde dit køb. En returlabel fra os koster kun 39kr, så kan du undgå at betale ekstra.
Har du flere end 2 uafhentede pakker bliver din kundekonto spærret for shopping hos os.
Genlevering af uafhentede pakker
Vi sender gerne din pakke tilbage til PakkeShop/My PackCollect gratis hvis der har skete en felj på vores eller GLS/PostNords side. Men du skal dække omkostningerne hvis du har glemt at hente eller har nægtet modtagelser af pakker.
Ved forkert retur
Hvis vi modtager en returpakke, hvor den returneret vare er ikke købt hos Minegadgets.dk eller når de 14 dages fortrydelsesret er overskredet, forbeholder vi os rettigheden til at sende afsenderen en faktura for de omkostninger som opstår ved en sådan retur samt håndtering. Vi vil meget gerne sende pakken tilbage til afsenderen (på afsenderens egen regning) men KUN EFTER vi har modtaget betalingen.
____________________________________________________
Disse Levering og Retur er udarbejdet af Minegadgets.dk den 29/04/2024